امنیت غذایی از ارکان امنیت ملی است همه آنچه باید درباره حساسیت فصلی بدانید جلوگیری از ۳ هزار سقط عمد جنین سالم در کشور حریق منزل مسکونی در بلوار میرزا کوچک خان + تصویر حادثه(۱۳ اردیبهشت) شاهرخ‌خان دستگیر شد (۱۳ اردیبهشت) بارش باران و لغزندگی معابر در جاده‌های خراسان رضوی (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) جزئیات لحظه پیدا شدن «یسنا دیدار» از زبان کایت سوار نیشابوری+فیلم برخورد مرگبار کامیون با پژو پارس در نزدیکی مشهد با ۲ کشته و زخمی (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) ویدئو | توضیحات مدیر‌عامل هلال احمر گلستان درباره پیداشدن یسنا، دختر گم‌شده ترکمن یک سوم شهرستان‌های خراسان رضوی فاقد مرکز پزشکی قانونی هستند مشهد، میزبان سومین همایش ملی مدیران خیریه دارالاکرام| بورسیه تحصیلی برای ۸ هزار دانش‌آموز نیازمند روایت مادر «یسنا دیدار»، از روز ناپدیدشدن دختر ۴ ساله‌اش + فیلم آخرین اخبار از عملیات جست‌وجوی «یسنا»، دختر گم‌شده ترکمن + ویدئو (۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳) آشنایی با خواص سبزی‌های فصل بهار| نوبرانه‌های بهاری ضامن سلامتی این سبزی، کلیه‌ها را تصفیه و استخوان و دندان‌ها را تقویت می‌کند
سرخط خبرها

ماجرای سرقت چک ۲۰۰میلیون تومانی از راننده تاکسی اینترنتی چه بود؟

  • کد خبر: ۱۷۴۹۴۳
  • ۲۸ تير ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۳
ماجرای سرقت چک ۲۰۰میلیون تومانی از راننده تاکسی اینترنتی چه بود؟
دو جوان میوه‌فروش که به سرقت از یک راننده تاکسی اینترنتی متهم شده‌اند، ادعا کردند قصد کمک داشتند و سرقتی در کار نبوده است.

به گزارش شهرآرانیوز، این دو متهم با شکایت راننده تاکسی اینترنتی بازداشت شدند. مرد جوان با مراجعه به پلیس گفت از او سرقت شده است. او توضیح داد: درخواست ماشین برایم فرستاده شد و من هم تایید کردم، چند دقیقه بعد مسافر با شماره‌ای غیر از شماره‌ای که ثبت کرده بود زنگ زد و گفت منتظر است. من هم به محل قرارمان رفتم. دو مرد سوار شدند. آن‌ها بعد از چند کیلومتر من را با چاقو تهدید و خفتم کردند. هرچه داشتم دزدیدند. ماشینم را همراه یک چک ۲۰۰ میلیون تومانی برداشتند و حسابی من را کتک زدند و رفتند.

بعد از این شکایت تحقیقات گسترده‌ای در این زمینه انجام شد، اما ردی از عاملان سرقت به دست نیامد تا اینکه مدتی بعد پلیس مرد میوه‌فروشی را که چک سرقتی را به بانک برده بود دستگیر کرد. این مرد ادعا کرد چک را پیدا کرده و سرقتی در کار نبوده است؛ اما بعد از تکمیل تحقیقات همدست او نیز دستگیر و پرونده برای رسیدگی به شعبه ۲ دادگاه کیفری استان تهران فرستاده شد.

در جلسه رسیدگی به این پرونده شاکی شکایت خود را مطرح کرد و گفت: من درخواست کرده بودم پلیس رد تلفن را هم بزند، اما اصلاً به حرف من توجهی نکردند. اگر آن موقع رد تلفن را می‌زدند و پرینت می‌گرفتند معلوم می‌شد سارق کیست و سارقان به راحتی جرم‌شان را انکار نمی‌کردند. با این حال من درخواست رسیدگی دارم.

سپس متهم ردیف اول که چک از او کشف شده بود در جایگاه قرار گرفت. او گفت: من در این سال‌ها در میدان میوه و تره‌بار کار کرده‌ام و آدم زحمت‌کشی هستم. چک را هم از دوستم گرفتم که حالا به عنوان متهم در دادگاه است. ما هیچ کاری نکردیم که به خاطرش محاکمه شویم، من چک را به بانک بردم تا صاحبش پیدا شود و مژدگانی بگیرم.

سپس متهم ردیف دوم در جایگاه حاضر شد. او گفت: من اتهام را قبول ندارم. کارگر میوه و تره‌بار هستم. چک را از یک پسربچه که زباله بازیافتی جمع می‌کرد گرفتم. بابت این چک به او یک میلیون تومان دادم، چون فکر می‌کردم چک مال یکی از مشتریان است و ممکن است صاحبش برگردد. قبلاً هم پیش آمده بود که مشتری چک گم کرده بود و ما پیدا کرده بودیم. مدتی هم چک را پشت شیشه مغازه چسباندم تا اینکه دوستم گفت بیا صاحب چک را پیدا کنیم و از او مژدگانی بگیریم، بعد هم که دستگیر شدیم. ما هیچ نقشی در سرقت نداشتیم.

با پایان گفته‌های متهم و وکیل مدافع آن‌ها قضات برای تصمیم‌گیری وارد شور شدند.

منبع: اعتماد

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->